Friday, October 1, 2010

متهمان به قتل دكتر سرابي اعتراف كردند

قاضي محمد شهرياري عصر امروز يکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي ايرنا توضيح داد: در تحقيقات مشخص شد که مادر متهم حدود يک ماه قبل عمل جراحي قلب زير نظر دکتر سرابي انجام داده که پس از عمل فوت کرده است و همين انگيزه متهم براي قتل بوده است.
وي با بيان اينکه متهم اهل يکي از شهرستانهاي غربي کشور است، افزود: وي با همدستي يک تن ديگر و بهوسيله موتورسيکلت به تهران ميآيد و با تهيه اسلحه و شناسايي محل مطب دکتر سرابي اقدام به قتل وي ميکند.
قاضي شهرياري در پاسخ به اين سووال که آيا ارتباطي ميان قتل دکتر سرابي و دکتر سودبخش (دانشيار دانشگاه علوم پزشکي تهران) وجود دارد، گفت که تاکنون مدرکي مبني بر ارتباط ميان اين دو فقره قتل کشف نشده است.
به گزارش ايرنا، چهارشنبه شب هفته گذشته (۳۱شهريورماه) دکتر غلامرضا سرابي متخصص قلب و شاغل در بيمارستان خاتم الانبيا تهران در مقابل مطب خود در ميدان ۵۳ نارمک از ناحيه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بيمارستان امام حسين (ع) منتقل شد که روز جمعه (دوم مهرماه) به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.
پيش از اين و در سهشنبه شب هفته گذشته (۳۰شهريورماه) دکتر عبدالرضا سودبخش دانشيار بخش عفوني بيمارستان امام خميني (ره) تهران به ضرب گلوله در مقابل مطبش در بلوار کشاورز تهران به قتل رسيده بود».

No comments:

Post a Comment