Sunday, November 14, 2010

بیش از 18 معلم و استاد دانشگاه نیز به دلیل فعالیت های صنفی- مدنی از محیط کاری خود اخراج و یا مشمول بازنشستگی اجباری شدند.

برکناری یک استاد دانشگاه دیگر؛ اخراج عباس کاظمی به دستور رئیس دانشگاه تهران: با تصمیم مستقیم فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه تهران، دکتر عباس کاظمی عضو هیات علمی گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران از دانشگاه اخراج شد.
حذف و بازنشستگی استادان دانشگاه، مشمول فریدون وردی نژاد استاد دانشگاه تهران شد: در ادامه حذف و تصفیه و بازنشستگی اجباری استادان و اعضای هئیت علمی منتقد دولت، فریدون وردی نژاد، مدیر عامل پیشین خبرگزاری ایرنا، و استاد دانشگاه تهران نیز، به جمع اعضای هیئت علمی بازنشسته آن دانشگاه پیوست. این درحالی بود که وی هیچ یک از شرایط بازنشستگی را دارا نبوده و بطور ناگهانی این حکم اجباری را دریافت کرده است.
اخراج مهندس علیرضا فرشی از عضویت در هیات علمی دانشگاه آزاد جلفا: علیرضا فرشی فعال مدنی و استاد کامپیوتر دانشگاه آزاد جلفا از تدریس در این واحد دانشگاهی محروم شد.
اخراج ده استاد جوان دانشگاه شهید بهشتی: احمد شعبانی رئیس دانشگاه شهید بهشتی اخیرا طی نامه ای به روسای دانشکده ها و پژوهشکده های وابسته به این دانشگاه از مورد ملاحظه جدی قرار نگرفتن اعضای هیئت علمی جدید الاستخدام این دانشگاه انتقاد کرده و گفته است: "بدیهی است دانشگاه فرآیند بکارگیری موثر اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام را نظارت خواهد کرد و بازخوردهای لازم را جهت تنظیم مناسب تر امور ارائه خواهد داد."
تغییر روسای برخی دانشگاهها درراستای طرح عفاف و حجاب: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به نقل از وزیر علوم خبر داد که برکناری برخی روسای دانشگاه ها در چند وقت اخیر در راستای قانون عفاف و حجاب بوده است.
حکم بازنشستگی 8 استاد دانشگاه تهران صادر شد: اسامی آخرین اساتید دانشگاه تهران که اجرای احکام بازنشستگی آنها از نیمه شهریورماه آغاز شده یا در پاییز امسال آغاز می‌شود منتشر شد که بر این اساس 8 استاد از 6 پردیس دانشگاه تهران به جمع اساتید بازنشسته پیوستند.
تاکید بر استفاده از لباس فرم در محافل عمومی: رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفته است که باید دانشجویان و افراد حاضر در مراکز فرهنگی با پوششی مناسب و یکدست در این مراکز حاضر شوند.

No comments:

Post a Comment