Sunday, November 14, 2010

گزارشي از وضعيت محمد حيدرزاده عضو منتخب شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت

دانشجو نيوز- به گزارش دانشجونيوز محمد حيدرزاده متولد 1368 ساکن اهواز بوده که در سال 1386 موفق به قبولي در رشته مهندسي مکانيک جامدات دانشگاه شهرکرد شده بود.
وي در بدو ورود به دانشگاه، عضو شوراي انجمن اسلامي دانشکده مهندسي دانشگاه شهر کرد شده بود. در جريان انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري،عضو شوراي مرکزي شاخه دانشجوئي مهندس ميرحسين موسوي شده بود. محمد حيدرزاده در مهر ماه 88 به دليل فعاليت هايش به ستاد خبري اداره اطلاعات استان احضار شده بود. وي در حوادث 13 آبان سال گذشته به دليل آنکه يکي از سازمان دهندگان تظاهرات در سطح دانشگاه بود از سوي کميته انضباطي دانشگاه به دو ترم معلق محکوم شده بود. مسئولين دانشگاه شهر کرد تحت فشار نيروهاي امنيتي محمد حيدرزاده را به دليل فعاليت هاي اخيرش در اتحاديه انجمن هاي اسلامي کل کشور ( دفتر تحکيم وحدت ) از خوابگاه دانشجوئي اخراج مي کنند. اين اخراج غير قانوني در حالي صورت مي گيرد که دانشگاه موظف به اسکان دانشجويان مقطع روزانه در خوابگاه دانشجوئي است.
حيدرزاده در روز يکشنبه 16 آبان پس از احضار به اداره اطلاعات شهر کرد بازداشت شد و به زندان اوين منتقل شده است.
تاکنون از وضعيت سلامت محمد حيدرزاده خبري در دست نيست.
گفتني است در همين روز 2 عضو ديگر منتخب شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت، عليرضا کياني دانشجوي رشته کارشناسي ارشد علوم سياسي دانشگاه مازندران در بابلسر و محسن برزگر دانشجوي رشته مهندسي برق دانشگاه صنعتي نوشيرواني در بابل دستگير شده و پس از انتقال اوليه به زندان اداره اطلاعات ساري ( شهيد کچوئي ) به زندان اوين منتقل شده اند. گزارش ها حاکي از آن است که علي قلي زاده دانشجوي ستاره دار و ديگر عضو منتخب شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت پس از دستگيري در مشهد به زندان اوين منتقل شده است.

No comments:

Post a Comment